Fanny Westrin

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

hurttig!

Av Fanny Westrin - 30 juli 2011 19:28

Har precis duschat efter en jogging runda , sjukt jobbigt, men efter man har sprungit mår man så jävla bra :D Hoppas att Älskling ringer snart! saknar han så grymt mkt.

Iaf, Ylva åkte hem vid 17:00 typ. Jätte kul att ha henne här! Den tjejen är lite crazy ;) haha. 


-Håll i min hand hårt, annars kanske änglarna tar dej!


kiss from me <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Westrin - 10 augusti 2011 20:54

Ny blogg igen, jag har inte tänkt skriva vad den heter .... För jag vill inte att en viss person ska läsa min blogg, inte bara h*n. Flera andra oxå! Så ni får fråga mej om vad den heter ist (:   puss <3 ...

Av Fanny Westrin - 6 augusti 2011 14:36

hej sötnosar (: Sorry att jag inte bloggar så mkt , men det är för att min undeerbara bebis är här som är det finaste i mitt liv ! Jag vill umgås med han<3 Så nu är jag hos jimmy och jennie , och felix är såklart här ;) Ikv blir det bio med Älsk...

Av Fanny Westrin - 5 augusti 2011 18:25

Tjenare! Kom hem från oskarshamn i eftermiddags. Pappa kom och hämtade mej och Felix, fast felix är inte med mej utan med en polare kimstad eller nått ;s han kommer till mej på tisdag (: Nu sitter jag iaf i Amandas säng och bloggar medans hon ro...

Av Fanny Westrin - 3 augusti 2011 14:00

Godmorgon på er ! Eller "godmorgon", klockan är ju faktiskt 14:00.. vi hade skit kul igår ;) tänker inte säga mer än att det slutade med att Jag fick bära Felix hem x)Haha, fy fan...  Han sover ffr , Och jag bloggar, jag har varit vaken sen 11:00 !...

Av Fanny Westrin - 2 augusti 2011 02:31

Tjenare på er ;) Har varit en toppen dag idag, felix och jag vaknade vid 14:00 idag typ. Sen kolla vi klart på filmen som vi börjat kolla på igår:P Nu sitter vi hos jonas och frida, :) vi ska slagga här i natt oxå ;P hör av mej nån annan gång,  ...

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards