Fanny Westrin

Alla inlägg under maj 2011

Av Fanny Westrin - 29 maj 2011 11:31

hahaha, Jag har försökt väcka min älskling i 2 tim nu ! Och han vill bara inte vakna.. åhh! Vi ska snart åka till simhallen, kul kul...


puss

Av Fanny Westrin - 27 maj 2011 16:28

Nu sitter jag på resecentrum med min älsklings felix <3 har saknat honom jätte mkt! när jah kommer hem så blir det mys med felix = att jag inte har tid att blogga mer i helgen <3 


kyss /fanny

Av Fanny Westrin - 27 maj 2011 16:28

Nu sitter jag på resecentrum med min älsklings felix <3 har saknat honom jätte mkt! när jah kommer hem så blir det mys med felix = att jag inte har tid att blogga mer i helgen <3 


kyss /fanny

Av Fanny Westrin - 27 maj 2011 11:09

Just nu sitter jag på franska lektionen , kollar på någon obegriplig film... Eva, asså läraren är i ett annat rum.. Hon tar typ ut en i taget och har betygs snack ! Jag längtar inte tills det. Blir min tur, jag kmr ha ig , jag lovar! Sen kol 15:40 kommer min älskling med tåget !:D saknar han så himlans mycket:(<3 skulle bara vilja krama om han och pussa på han nu <3 Dålig uppdatering på senaste tiden , men ska bli bättre , inte idag , inte nästa dag men dagen efter! Kyss<3

Av Fanny Westrin - 24 maj 2011 21:14

Grattis till mej och min underbara älskling idag ! Vi har faktiskt varti tsm i 1 hel månad. Jag vet att vi bråkar ibland, men det löser sig alltd. För sålänge vi ärlskar varandra kan inget komma imellan oss!<3 Jag älskar dej.


När solen lyser, kan jag göra vad osm helst. Inget berg är för högt, inget hinder är omöjligt att komma över!



/ fw

Av Fanny Westrin - 23 maj 2011 23:22

Nu ska jag snart dra mig till sängen :( Men måste förstår ni ;) jag ska ringa felix oxå tänke jag ! Bar för att jag är världen bästa flickvänn! eller det vet ju inte jag.. är sjukt trött föresten! hehe..


Jag skulle ju lagt upp bilderna och vidiosarna.. men det funkade inte att tanka över dom :( buuuhh..

____


Jag har en dröm , jag vill att Felix och jag ska vara förevigt, bara vi två!

Alla drömmar kan gå i uppfyllelse, bara vi har modet att hålla fast vid dem.

Jag älskar dej min underbara fina

FelixVicksen

kärlek

pussar

kramar

trygghet

omtänksam

bäst

min

underbar

fantastisk

finast


Eller föresten , inget av dom här orden kan beskriva dej, för du är så mkt mera än bara ord älskling<3



/ fw

Av Fanny Westrin - 23 maj 2011 18:15

Nu har jag precis kommit hem från stan , ;) Va med bästa Amanda! Vi kollade på Iphone skydd :P jag köpte ett as hett :D rosa och snyggt .. ni får se sen :D Sen kommer oxå massa nån bild på amanda och typ 2 as kuliga vidiosar i skolan X) OMG..


Nu ska jag snart äta lite snabbt, Potatisbullar och bacon ;P sen blirre plugg -.- KUL . Hoppas att min älskling ringer sen    saknar honom så himlans mycket !!!


  

Någon random bild på mej ;s kolla vilken STOR fisk jag fångat! *stolt* :D Seriöst , det måste va den största jag någonsin fångat..

Av Fanny Westrin - 23 maj 2011 08:11

Godmorgon !Jag är så sjuuukt trött. jag gick och la mej kl 03:00 lixom, och gick up 07:15.. Det känns som om ögonen bara vill blunda hela tiden ... *suck* Idag ska vi bada på gympan ;o det är bara 13 grader eller nått!! Så jag ska inte bada(a) hehe, busigt! Sen har jag ju fysikprov idag. undrar hur det går! ;P


Men nu har jag bråttom ;) puss


/ fw

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards