Fanny Westrin

Alla inlägg under juni 2011

Av Fanny Westrin - 22 juni 2011 16:25

Sitter nu hemma hos min älskling, vi har precis duschat ! MYS <3 Nu ska vi typ till hans farmor (gunnell) Och käka för att hon fyller år ;) grattis till henne :D Ikv ska bebis och jag spela bowling på big bang , sen ska vi ut och käka nått ;) Han och jag har ju 2 månader på Fredag (: Älskar dej <3


   inget fixad och lam bild ;) hahah .. grate..


/fw

Av Fanny Westrin - 22 juni 2011 10:06

Godmorgon på er sömntutor ;)


Nu håller jag på att fixa mej , ska bara platta håret sen e jag klar :P HAHA, jaaa! och idag åker jag till Felix


/Fw

Av Fanny Westrin - 21 juni 2011 23:11

Tjena på er bloggläsare :)


Kände att det va dags att göra en "update" (; Snackade med älskling på skype nyss, mys! Men han va tvungen att dra ut och göra nått, *ledsen fanny* ;( Men när han kommer in igen ska vi snacka igen <3 Love you! Hahah, jag satt typ och tänkte på att jag saknade honom mycket och det känndes som om jag inte skulle träffa han på as länge, men kom på att jag träffar han ju imorgon :D så jävla retard jag är ibland asså x)


Föresten så förtjänar den här grymma tjejen en länk


http://amandanorrmen.bloggplatsen.se/


Jag Älskar dej så jävla mycket, och du finns alltid för mej, ! Du är världens bästa<3

_______________

     Bjuder ;)


_________________


-Seriöst , du är patetiskt!


_________________


FELIX VICKSEN


//FW

Av Fanny Westrin - 21 juni 2011 16:29

Hej på er allihopa, det är Ellen som bloggar ;)

Som ni kanske har läst så har jag varit hos fanny i ett par dagar nu. Vi har för det mesta bara chillat och kollat på film o så , men ska åka hem idag vid 18.00

Ska åka buss och det är ju lagom mysigt... -.-' Menmen...

Innan det ska vi iallafall äta middag , tror att det blir typ tacokyckling el nåt.

Ska bli gott ^^


Jaja, vet itte vad jag ska skriva sådet blir väl inte mkt mer en detta.

Men kan jue bjuda på några sexiga biler på mig o fanny ;)


Hejsvejs :D


//Ellen<333333




 

Ja , man kan ju undra vad de e vi gör ?? X)


         


Jag o finaste fanny<333

Av Fanny Westrin - 21 juni 2011 16:02

Tjenare ;) Ellen är ffr kvar här men hon åker hem kl 18:00 idag. kommer sakna henne när hon åker hem ;( Vi har inte gjort mkt alls medans hon varit här.. Untan vi har mest slappat lixom.. Vi vaknade typ 11:30 idag, vi tog lite sovmorgon (: Hahaha, sen spelade vi sims 2 x) typ evigheter sen! Och nu kom vi precis hem från affären , vi handlade lite saker åt mamma ;) 


Imorgon ska jag te min älskling <3 har saknat han så himlans mycket !! Så vi kommer att ha skit mysigt, för jag ska va där tills på söndag ;) Vi ska antagligen till Öland på lördag till söndag, det kmr bli MYS!<3


 

- Du säger att du inte förstår hur jag kan när jag säger dom där 3 orden , men snälla lita på mej när jag säger dom där 3 orden! För det är allt jag verkligen gör, Jag älskar dej<3

//FW

Av Fanny Westrin - 20 juni 2011 17:38

Vissa killar kommer vilja förendra hela dej,

Men den rätta killen kommer bara vilja ändra en sak


Ditt efternamn..


  Felix Vicksen <3 Fanny Vicksen


/fw


Av Fanny Westrin - 20 juni 2011 16:59

tjabba tjena hallå, vi säger så :D Micke och mojje , om ni så på dom när ni va små ;) haha,


Gick upp 06:30 idag för att åka till Ungdomsmottagningen med min sysling Ellen , jag skulle ha en sak där. Så jäkla trevliga är dom där på UMO.. I lkpg iaf, jag har hört att dom är mindre trevliga på andra ställen. Men nu iaf sitter jag i sängen och bloggar ;) min syssling och syrran är nere på himnabadet och badar,, jag va inte jätte pepp på det faktiskt.. 


Tråkig kväll blir det ikv.. ville ju prata med älskling men han skulle va med sina polare, så jag får väl nörda dator eller nått!


___________


-There's no me without you..


/fw



Av Fanny Westrin - 20 juni 2011 00:47

Nu ska ellen och jag sova ! Imorgon ska vi upp tidigt för vi ska till UM, ska va där redan kl 08:00... PALLA :) hoppas det blir bra (y)


Puss och godnatt<3



En bild från skolavslutningen :)



Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards