Fanny Westrin

Alla inlägg under juni 2011

Av Fanny Westrin - 11 juni 2011 02:05

   


GODNATT, älskar er :*


/fw

Av Fanny Westrin - 11 juni 2011 01:20

   


Pratar med älskling <3

Av Fanny Westrin - 10 juni 2011 22:36

Sho !

Dagen idag har varit sjuuukt tråkig :(  trodde det skulle vara roligare.. men sånt är livet, det kan inte vara kul 24/7 ;P


Imorgon ska jag till Norrköpings simhall, måste följa med dit eftersom min syrra och hennes kompis inte får vara själva där.. Nån som vill göra mej sälskap kanske? den människan är en ängel


____________


- om man verkligen vill nått, och sen blir det inte som man tänkt sig. Då blir man ju besiken, eller hur? Då är det bättre att Skita i allt släppa allt, sluta tänka på det som ska hända.. tänk att bara kunna leva livet som en slända..     ..alltså i nuet <3



/fw


 


Av Fanny Westrin - 10 juni 2011 13:16

Nu har ja kollat på studenten , fy fan vad kul det så ut att vara , längtar tills det är min tur ;) och grattis Martin till studenten! :D nu ska vi tvätta bilen och sen åker vi hem och hämta nått mamma glömde. Kul ! Sen är vi ju hem bjudna till dom , hoppas det blir någon god mat för jag är grymt hungrig ... Puss<3 / fw

Av Fanny Westrin - 10 juni 2011 11:03

Godmorgon på er ;*


Idag blir det att kolla på studenten och sen är vi bortbjudna till mammas bästa kompis :) Kanske inte det roligaste men man får väl stå ut ;)


Dagen igår va helt okej, vi är lite crazy vi tjejer asså x) hahahahA


Nu ska jag fixa mej, sen drar vi, kanske bloggar ikv :*


________


- Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta ! ALLTID <3


/fw


Av Fanny Westrin - 9 juni 2011 17:18

shoo!


sitter nu hos bästa födelsedagsbarnet Frida , med Frida och Karro:D<3 Vi gör inte så mycket, men vi hittar nog på nått ;) Inte på bästa humöret.. säger inget mer ! Men nu måste jag va lite social :) Puss på er <3


           Lilla karro vägrade va med -.- men älskar dej ändå :D<3


/fw

Av Fanny Westrin - 9 juni 2011 09:19

Just nu sitter jag i en buss med klassen , vi är på väg till omberg.. Kul kul , innan de ska vid till tåkern och kolla på fåglar ! Ni hör ju själva vilken toppen dag -.- sen efter skolan ska jag hem till lilla Frida , hon fyller 15 idag ! * ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva ut i hundra år ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva ut i hundra år , ett fyrfalldigt för Frida , HURRA HURRA HURRA !!! grattis ! Felix , du ska veta att jag alltid finns för dej ! Du är min älskling, och jag tänker älska dej i all framtid! Som sagt du är min andra halva , när du mår dåligt mår jag dåligt , när du är glad är jag glad. Jag vill att du ska veta att jag älskar dej precis som du är <3Felix Vicksen <3 Fanny Westrin / fw

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards