Fanny Westrin

Alla inlägg under juni 2011

:D

Av Fanny Westrin - 8 juni 2011 23:10

Resultat:


    

Inga bra bilder.. ser verkligen inte ut så.. får ta en bättre bild imorgon ;) no make up so you know ;D


Imorgon fyller finaste Frida Larsson år ! Ingen får glömma att säga grattis <3

Av Fanny Westrin - 8 juni 2011 21:35

Imorgon blir det att va med frida frida och karro efter skolan.. så hinner nog inte blogga så mycket imorgon,


Puss, jag älskar er :* Godnatt<3


Jag älskar dej Felix Vicksen <3



Av Fanny Westrin - 8 juni 2011 20:40

..Skölja ur hårfärgen om 2 min ;) Hoppas att det blir bra och att det håller ! :D<3

Av Fanny Westrin - 8 juni 2011 18:48

Ja, ni ser rätt! Min bloggpaus är över, har längtat efter er


Idag har jag varit i skolan sen drog jag in till stan med Linus Norén, jag shopade en prisent till Frida , eftersom hon fyller år imorgon ;) Sen köpte jag ett linne, as snyggt , och en keps. Bild får ni senare. Ska även färga mitt hår senare sen med en ny hårfärg, eller hårmousse. Typ Lorials nya

  och den nyansen :) Hoppas att den är bra nu!


Och sen en helt random sak, jag måste köpa en cam! Jag orkar inte låna syrrans dator varje gång jag ska ta en bild... x(

__________

Saknar min Felix så jävla mycket !

Snälla kom hit så jag får pussa på dej älskling!


__________

- alla drömmar kan gå i uppfyllelse, bara man har modet att hålla fast vid dom!


/fw


Av Fanny Westrin - 2 juni 2011 22:27

 
  

Ja, ni seer det,, det är väldigt mycket som händer just nu. så har verken lust eller tid att blogga! Vet inte hur länge ...

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards