Fanny Westrin

Alla inlägg under mars 2011

Av Fanny Westrin - 31 mars 2011 22:11

Nu har jag ny designe!    Vad tycker ni, är det nått jag ska ändra? Säg bara till  


Puss och kram

Av Fanny Westrin - 31 mars 2011 21:14

Hihihi, jag snodde tbx min dator  


Jag håller på med en ny design till bloggen, måste ju göra den lite vår fin    Den är nog färdig ikv  


Puss och kram :*  

Av Fanny Westrin - 31 mars 2011 16:57

Jag får inte ha datorn mer ikv.. puss :*<3

Av Fanny Westrin - 31 mars 2011 15:39

Jag måste få tipsa er om en as bra tävling, man kan vinna en One pice    Det e ju sjukt bra (y) Allt ni behöver göra är att sriva erat namn, e-mail, och välja ut vilken one pice ni vill ha   


Här är länken:


http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tavling-vinn-en-one-piece-of-sweden.html?_tmp=c74bc4764cbc427c8bf02562c65414949da35a60



Jag har själv anmält mej   Hennes blogg är grym!


http://vadfanskajagheta.se/


Puss och kram



Av Fanny Westrin - 31 mars 2011 12:06

Nu är jag äntligen uppe , och dunkar musik .. ULRIK MUNTHER    hur kan man vara så bra och snygg som han ??   hehe, jag är sjukt hungrig nu för jag har inte typ ätit nått på 2 dagar .. :/ man är lixom inte hungrig när man e sjuk   Aja, pappa är iaf och hämtar hem böcket till mej i skolan, även fast jag har prao måste jag plugga -.- *stön* hehe.  Här kommer några sjukt bra låtar iaf  





Mycket bra låtar det där  


Puss och kram :*

Av Fanny Westrin - 30 mars 2011 14:41

Jag har precis kommit hem från Sjukhuset. Jag hade halsflus så jag fick penselin, kommer att vara hemma imorgon oxå. Tog ju blodprov oxå, fy fan vad yr jag blev efter! känndes som om jag skulle svimma    aja, men nu är det avklarat iaf, och det är ju skönt  


Nu ska jag kolla på film och käka chips (A) 


puss


Saknar dej..


 


Av Fanny Westrin - 30 mars 2011 12:21

Godmorgon på er :*


Nu va man sjuk igen då.. (n) Asså jag fattar inte vad det är md mej! Jag är sjuk 24/7. Så nu ska jag åka och ta blondprov     Jag som hatar sprutor och blod.. :s lycka till kanske?


skriver sen   


Puss :*

Av Fanny Westrin - 29 mars 2011 22:10

Nu ska jag sova .. godnatt :*<3


     

  

Jag fattar inte att det här händer... :'(


Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards