Fanny Westrin

Alla inlägg under mars 2011

Av Fanny Westrin - 29 mars 2011 18:35

Nu har jag precis ätit och nu tänkte jag blogga lite  


Inatt sov jag bara 4 tim eller nått, för jag snackade med älskling till kl 2 eller nått :S Så jag var skpligt trött på praon idag     Snart blir de duschen   <3


nån som vet nått bra som går på tv ikv?   


puss :*


 

Av Fanny Westrin - 29 mars 2011 08:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Fanny Westrin - 28 mars 2011 08:22

Nu har jag brottom... prao :D


puss


   

Av Fanny Westrin - 27 mars 2011 21:15

Nu ärre såhär att jag har gått upp 2 kg! så nu måste jag banta helt seriöst.. Nu väger jag alderles för mycket , gissa vad jag väger? Folk som säger att man ska njuta av livet så länge man lever ( typ äta godis/ god mat osv..) jag fattar inte hur dom tänker, förut sajag samma sak.. men då va jag smal! Njuta av livet tycker jag är gå på en strand va smal, alla killarr bah, "ohhh".. de är livet , någon som kan hålla med mej?? ;P sry, fick typ ryck när jag ställde mej på vågen (a)


Det är bara att sätta igång, jag har ju träningskort på friskis.. ;P<3


 


kram<3

Av Fanny Westrin - 27 mars 2011 21:06

Tjo :D


Nu har jag kommit hem från oskarshamn, fett nice va det där. ;P Så nu sitter jag hema med min dator och har precis kollat på det nya programet stockholm båstad ... Det va bra, men int elika bra som solsidan ofc ,, inget kan slå solsidan azz ;)


Puss :*<3


Av Fanny Westrin - 27 mars 2011 14:22

Nu sitter jag här i sängen med "lilla" felix :D hihi


Snart ska jag hem och äta tror jjag :/ 


Men iallafall, ,min prao börjar ju imorgon :D hihi, värsta spänd ju! 


ses sen, 


PUSS ÄLSKAR ER :*

:D

Av Fanny Westrin - 26 mars 2011 18:06

Har precis kommit hem från Felix, en underbar kille (a) Ska fixa iordning mej liter mer käka mat för min mormor och morbror har kommit hit :) Sen drar jag och spelar Bowling med Felix ;D


Hoppas att alla Lingon har de bra (Y) puss :


 






Bye

Av Fanny Westrin - 26 mars 2011 12:28

Nu drar jag till hamnen och träffar felix :)<3


skriver mer sen ;)


puss och kram


  LOVE JUST DISEPEAR...

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards