Fanny Westrin

Alla inlägg under mars 2011

Av Fanny Westrin - 19 mars 2011 00:51

Nu är klockan 00:46 och jag och Amanda ska kolla på film nu (y) sen ska vi kanske sova :D


Det funkar typ inte attt lägga upp bilderna från kvällen, prövar imorgon,


God natt:*

Av Fanny Westrin - 18 mars 2011 19:39

Nu sitter jag här med mina töntar , Amanda och Linus :D Vi har precis käkat pizza:D *tjockis varning*


snart ska vi ta lite coola bilder ;)


Dom får ni sen :D<3


Och på tal om körsbär så skrev jag inte inlägget under -.-


puss hej :*<3


Av Fanny Westrin - 18 mars 2011 19:33

TJEENAH

HEHE JA E SÅ TÖNTIG

Av Fanny Westrin - 18 mars 2011 12:15

Hej på er :)Nu sitter jag utanför bildsalen och väntar på gunnar våran bildlärare ska komma. Jag hann inte skriva nått i morse , jag hade väldigt brottom :( men ni vet ju att jag ska in till engelska skolan efter jag har slutat och träffa älskling och Amanda, världens bästa :D ja och amanda ska sova hos mej idag med , så det kommer massa roliga bilder såklart ;) jag tänkte låna farsarns systemkamra , så det blir riktigt bra bilder :D Jag har aldrig mobilbloggat förut så vet inte rigtigt hur det här inlägget kommer att se ut x) hehe... Jag har en fråga oxå, om ni inte känner mej så bra , hur tror ni jag är som person? :) bara kul att veta vad folk tycker om mej som inte känner mej ;) (a)Men ska in på lektion nu ;pPuss och kram eran egen fanny :)Frida L hälsar oxå :D

Av Fanny Westrin - 17 mars 2011 21:47

Godkväll alla damer och herrar ;D (a)


Nu ska jag snart gå och lägga mej, men först måste jag städa mitt rum och sallys bur -.- ( hamster ) jippie... Föör imorgon kommer den bästaste av dom bästaste hit, AMANDA :D<3 För hon ska sova här, hehehe eller vi kmr inte sova så mycket.. (a) Längtar tills imorgon :) ska föresten åka in till stan efter skolan först och träffa Älskling och Amanda, Jag tror jag träffar Erica oxå , hon och albin skulle ju ha sällskap till bussen :D Har oxå Franska prov imorgon som jag har pluggat 0 till , *duktigt* men jag förväntar mej inte att jag ska få G i Franska ändå så.. Jag vill byta till engelska istället :P


Men måste dra nu har mycket att göra förstår ni, det tar typ 10 min för mej att hänga upp en tröja i garderoben (y)


puss och godnatt :*


   

Av Fanny Westrin - 17 mars 2011 21:42

Stämmer!<3


Killar är som......


-Toaletter, antingen upptagna eller fulla med skit.

-Golfbollar, går från hål till hål.

-Luft, man klarar sig inte utan dem.

-Vulkaner, sprutar när de blir heta.

-Blandfärs, hälften nöt, hälften svin.

-Ballonger, uppblåsta eller urblåsta.

-Körsbär, omogna eller alldeles för gamla.

-Parkeringsplatser, de bästa är alltid upptagna.

-Svin, tjejer är djurvänner

-En alvedon, man tar en och går och lägger sig.

-Cigaretter, först tänder man dom, sedan suger man dom, och sen tar man en ny.

-Datorer, felprogrammerade.

-Bin, de sticker hela tiden.

-Tuggummin, smaken försvinner.

-Rosor, lika taggiga och jävliga.

-Torg, har stånd i alla väder.

-Bakelser, först kladdar de ner en och sen blir man tjock.

-Bussar, missar man en kommer alltid en annan.

-Löv, torra och blåsta

Av Fanny Westrin - 17 mars 2011 21:11

Nu är det frågestund, jag svarar på allt :D<3


 

Av Fanny Westrin - 17 mars 2011 20:26

Åhhh, nu är det vår! Och det gör mej så jävla glad :D Och sen är det prao snart oxå, det ser jag fram imot as mycket jue ;) hehe, jag ska praoa på Ronald MC donald, Det är som ett ställe som ligger brevid sjukhuset. Där bor föreldrar/syskon som har barn på sjukhuset, typ sånna som kommit från tex skåne kan ju inte åka fram och tbx varje dag (a) hehe :D


Jag älskar livet just nu, det är bara så perfekt :**


puss på er älsklingar


 

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards