Fanny Westrin

Alla inlägg under mars 2011

Av Fanny Westrin - 14 mars 2011 14:45

Nu har jah stoppat i mej lite mat, falukorv med nudlar. Det fick bli något snabbt!


kram



Av Fanny Westrin - 14 mars 2011 13:52

Hej på er, nu har jag en ny blogg. Min förra (mylifeismylife.blogg.se ) Jag bytte för att bloggplatsen.se är så mycket bättre.. Man slipper allt det där med html och skit ;)


Så nu håller jag på att designa bloggen. Vad tycker ni än så länge? :D


Om ni har erat careface på er så kan jag berätta att jag e sjuk, (ingen) :( det är aldrig kul.


Det blir nog en varm och skön dusch sen..


Hoppas att ni har det toppen bra (y)


Puss :*


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards