Fanny Westrin

Alla inlägg under mars 2011

Av Fanny Westrin - 26 mars 2011 11:16

Nu är jag framme i oskarshamn ;) <3 Åker hem imorgon kväll,


Idag ska jag väl inte göra så mkt, kanske träffa fellix.. vi får se :D


här kmr iaf lite bilder..


       Puss på er sötnosar! :*


PS. Ni ÄR dåliga på att kommentera!


Av Fanny Westrin - 25 mars 2011 21:36

Hur många lingon finns det i välden ? ;)


Efter skolan idag rog jag in till stan med Fridorna :D verry nice.. Sen gick jag på bio med min mamma, hehe väldigt kul (Y) Vi såg , Hur många lingon finns det i välden ;P sjukt rolig film! den tycker jag att ni ska se !


Imorgon så går jag upp väldigt tidigt, för jag ska till Oskarsham och träffa farmor och mormor ;P kommer hem på söndag , och på måndag börjar ju praon :D


 

Kiss my as biatches ;P<3

Av Fanny Westrin - 24 mars 2011 20:51

hej allihoppa Amanda här!


Heh, fanny vet inte om att jag bloggar på hennes blogg lr va man säger, men iaf så kunde jag inte låta bli för ja tycker hon bloggar föör lite...  är det bara jag lr håller ni med???


Iallafall, så är hon nog upptagen med massa annat just nu som är suuuper viktigt HOST****

 

 Det var typ bara det jag ville säga, oohjustäää, kollade på Fannys kommentarer förut, oo ni är jättte dåliga på att kommentera! :O SKÄRPNING! 

Bloggen blir ju mycket roligare att sköta för Fanny om ni skriver kommentarer till henne så hon liksom känner sig som en liten kissie, haha nee, men ni fattar! ni som läser detta och har en egen blogg fattar iallafall  

 

såååå, vad har ni gjort idag???

 

 

hah, ojj, märkte just att jag skrivit typ halva inlägget med fet text, xD Men jag orkar verkligen inteee skriva om allt så aaa, vi låter det stå såhär ;) ni vet, det är endel av min charm :D

 

och bara för jag är så mega snäll slänger ja in några bilder!


 

FETT COOL BILD!

 

HIHHI lilla fanny... :*

 

 :O Love is in the air

 

hahah fanny, haru inte sett mustch kvinnan innan? :S


Hoppas ni har det bra, det har iaf jag!


Puss

Av Fanny Westrin - 24 mars 2011 18:51

Hej på er töntar   


Nu sitter jag här med Frida i henner säng , vi har precis varit i stallet   Hahaha, frida är så jävla blond aasså! inte bara i hårfärgen utan i huvudet oxå, haah, det är typ en lång uppförsbacka med lera upp till stallet och när vi kom ner till cykeln så kom hon på att hon glömt att ta av sig sporrarna( det som man sätter fast på skon för att hästen ska lyda bättre) Haha, så hon va tvungen att springa upp och lämna dom *jobbigt* sen när vi skulle åka kom hon på att hon glömt rid hjälmen i sadelkammaren, då fick hon nervsammanbrott och typ skickade upp mej så att jag fick hämta X) asså frida är SÅÅÅÅÅ SMART! hehe


Nej men nu ska jag snart hem för att jag måste äta, sen blir det chill hela kvällen för att vi inte har några läxor! Vi har nämligen prao nästa vacka och veckan efter det!   


väldigt fina flickor!      

  

Det är ju tur att finns folk som kan bjuda på sig 

 

brw , vi försökte va glada hudikegänget .. Lyckades vi?

 

Jag skriver mer ikv   

Av Fanny Westrin - 23 mars 2011 19:27

Nu ska jag ta mej en varm och skön dusch!   <3


Puss  

Av Fanny Westrin - 23 mars 2011 18:39

Idag har jag haft studiedag :D jag va i Norrköping på förmiddagen och va med robban, vi pratar inte mera om det!


SEn drog jag till Linköping där jag träffade Felicia <3 saknar henne väldigt mycket!:* Träffade mamma sen och vi köpte ny skinn jacka(riktigt skinn) :D Tack mamma:*


Nu har jag tänkt plugga till biologi provet imorgon (Y) önska mej lycka till (i)


puss & kram <3


        Bild från när jag va blondin :)<3

Av Fanny Westrin - 22 mars 2011 16:16

Jaha, nu har jg kommit hem från skolan, men ska dt snart igen för utvecklingssamtal :O jag ar inte skött mej ska jag säga (a):*<3


Men skolan har varit bra idag, alltså mycket kul.. Vi pratade lite om Praon vi ska ha i två veckor, den börjar näta vecka. Fick oxå reda på Matte provet och Fysik provet idag.. Matten fick jag såklart 3 poäng under vg .. så typiskt mej . Fysken klarade jag mej precis, inget att skryta om direkt!


Nej men nu ska jag dra, skriv mera om hur det gick på utvecklingssamtalet när jag kommer hem, det är ju lite svårt att skriva om det när man inte varit på det X) hhehe


Puss hej :*<3

Av Fanny Westrin - 21 mars 2011 17:00

Förlåt för att ja inte har bloggat, men jag har haft en rent ut sagt förjävlig helg...


Albin och jag har gjort slut, så jag har gråtit hela helgen.. Bråkat med massa och shit! Men nu blir det nya tag och bbörja blogga igen :D<3


puss och kram :*

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards