Fanny Westrin

Alla inlägg under april 2011

Av Fanny Westrin - 29 april 2011 23:40

Nu ska jag gå och lägga mej , god natt , kan inte blogga nått imorgon för felix kommer :*

Av Fanny Westrin - 29 april 2011 13:47

 

Av Fanny Westrin - 29 april 2011 13:41

Ligger just nu i solen! Sjukt skönt :D<3 Skoldagen va helt okej , vi va i stadshuset typ till halv ett ! sen fick vi åka hem ;p Senare ikv blir det nog att träffa Frida Och Frida :D


Puss och kram

Av Fanny Westrin - 29 april 2011 08:26

Godmorgon :D


Håller på och fixa mej just nu :p Efter skolan ska jag inte göra ett piss ;o Kankse får va med Frida eller någon ;P<3


Puss och Kram:*<3

Av Fanny Westrin - 29 april 2011 00:11

..darlings:*


Imorgon blir det att åka till stadshuset med klassen (n) börjar en halvtimme senarae så får lixom en 30 min sovmorgon! wii mycket -.- Men sov gott nu alla gullegrisar!<3


puss:*

Av Fanny Westrin - 28 april 2011 22:43

Asså du är så grymt snygg och söt så att det inte finns ;) Du har världens snällaste pojkvänn och allt! En riktig lyckoost, heheh :D Känner dej inte så jätte bra :( hoppas vi kan lära känna varandra bättre ;P Du har en bra blogg som jag förljer , älskar den  





 

http://jjuliarynning.blogg.se/


 

;D

Av Fanny Westrin - 28 april 2011 20:31

Hej på er alla lingon och blåbär :D


Har firat mamma och så idag efter som hon fylller år ! GRATTIS MAMMA <3


Jag har redan handlat upp min månadspeng (y) bra ;) eller inte...Nu sitter jag framför datan och, ja, kollar fb och skriver lite i bloggen och så! Hade fått ett meddelande när jag loggade in på fb av EMMA ANDERSSON, det är alltså felix EX, 


   Okej, försöker du få mej att göra slut med Felix eller? Jag litar inte på dej emma! Han har älskat dej men inte längre ! är det svårt att fatta ? Och så låtsas du inte veta vad som händer?? sjukt dååålig stil..



Jag orkar inte bry mej nu, Jag älskar Felix och Han älskar mej! bättre än så kan det inte bli :)<3 Ellerhur Felix?


Nu ska jag jag göra nått roligare :D Puss på er:*


:)

Av Fanny Westrin - 28 april 2011 08:09

Håller på att fixa mej och så nu , efter skolan drar jag in till stan för att foxa present till mammsen! hon fyller ju år idagoch det hade jag glömt bort *bra fanny* (y) måste skynda mej nu!


Puss och kram

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards