Fanny Westrin

Alla inlägg under april 2011

Av Fanny Westrin - 2 april 2011 17:05

Hej töntar!


Vaknade upp hos Amanda, fixade mej och så.. Fick springa till bussen för att hinna(a) jag skulle nämligen möta Felix   Han åkte tåg 2 tim oh 40 min för att träffa mej i 4 tim, sen åkte han hem! Sjukt Gulligt . Men iallafall när jag satt på bussen ringde någon gamal gubbes telefon , och gissa vilken ringsingnal han hade?? HAHAHA, Jg höll på att kissa på mej. Han hade "BABY-JUSTIN BEIBER"


Aja, nu ska jag slappa gärnet  


Puss och kram

Av Fanny Westrin - 1 april 2011 20:16

Nu har Amanda och jag bastat och håller på att sminka oss (y) Vi ska nämligen ner till stan för att käka *mums*    Tror det blir pizza eller nått onyttigt gott (n) Så skriver mera när vi kommit hem!


charrå på er bitches   


 

Av Fanny Westrin - 1 april 2011 17:07

Nu har Amanda och jag precis kommit hem till henne    Vi snackar skit och har almänt kul jue    Ikv ska vi ha mysigt här hemma , vi ska basta och kolla på film tror jag    Hehehe, Men hon är den allra bästa i hela värden! love ya!  


BILDBOMB!


                      


Nu ska amanda blogga lite!


Puss hej:*


http://amandanorrmen.bloggplatsen.se/ cheyens blogg   

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards