Fanny Westrin

Alla inlägg under april 2011

Av Fanny Westrin - 20 april 2011 01:39

Hej alla bloggläsare :*


Kan tvr inte säga vad jag gjort idag.. Men imorgon ska jag iaf träffa Frida Larsson och gå på stan med henne lite, sen ska jag träffa danne Krantze en stund, måste lämna lite pengar jag e skyldig honom och så... Senare på kvällen träffar jag Danne Edeson Som oxå fyller år! ;D GRATTIS DANNE !


Två bilder från idag :*


   

Hoppas alla ni skitungar har det bra :* Snart ska jag sova oxå!

Av Fanny Westrin - 18 april 2011 23:40

.. sitter jag i sängen och lyssnar på musik och kollar fb :D inte det roligaste man kan göra! Men det funkar. Jag är sjukt beroende av FB ,, Det ör sjukt hur man kan vara så beroende..jag kollar den varje minut, det e jobbigt ! måste göra nått åt det ;P hheheeh.


       

Lite gamla bilder, orkar inte ta nån ny bild, sry :(


Snart ska jag sova oxå ;P puss och god natt :*

mm

Av Fanny Westrin - 18 april 2011 20:55

Asså jag hatar verkligen rubriker, vrf ska man ha dom ? bara jobbigt (a) Aja , men idag vaknade jag brevid Amanda, mådde verkligen piss, hade feber och ont i halsen, men det försvan ganska fort . bara förkyld nu! Sen kom Alexander hit iaf , han är sjukt velig först skulle han komma hit, sen så tyckte han att han inte orlkade, och sen fick han skjuss hit så då kunde han komma ;s haha, jaaa det är ju iuförsej alle vi snackar om ;P Vi solade typ i en timme eller nått sen spelade vi spel "vem ser bäst" haha, vi fick största flummet azz.. :D XD tvr har jag inga bilder från idag :( jag glömer alltid att ta bilder.. *SKÄRPNING FANNY*


Nu ska jag måla färdigt mina naglar och sen dricka te och kolla på tv eller nått annnat mysigt,!


Puss, kommer troligtvis inte att blogga imorgon av olika anledningar! :(


Av Fanny Westrin - 18 april 2011 12:08

hej hopp gumisnopp!


ligger i sängen med fanny breve mej och chillar galet!

hm, fanny kännere sig sjuk ida och har feber. alexander sulle igentligen komma hit idag, men eftersom hon är sjuk så äre nog inte så bra. :(


hahah känner att dehär blev ett sjukt tråkigt inlägg, men ni får överleva!


ska ta oh kolla på film nu, vi hörs bitchez!!!!


PUSS

Av Fanny Westrin - 16 april 2011 17:47

Hej på er era töntar ;)








Kom precis hem från skateparken, så sitter vid datan med Danne och Robin är i duschen ;P *porrigt* Kanske drar ut ikv med dom och röker vattenpipa eller nått kul shit :P igår när vi drog ut så gick jag balansgång på en bros räcke, det va typ 10 M stup ner på en bilväg, det va läskigt :S Aja, nu ska vi väl spela CS eller nått ;) haha *colingar* ;;;;)


skriver meera sen :)

Av Fanny Westrin - 16 april 2011 11:48

Jag har haft en lååååång bloggpaus! Det händer så mycket i mitt liv just nu så jag har bara inte haft lust att blogg :/ Men nu är jag tbx på benen igen och ska börja blogga igen :) galda? Aja , just nu sitter jag i Daniels rum med hans skoldator (a) hehe , sen kommer Amanda hit och då drar vi tre till skateparken med robin .. HIHI, amanda och jag får väl lära oss att åka x) Tror att det går toppen bra (y) 


Nu i alla fall ska väl vi äta frukost, skriver mera sen ;)


(han har cam på datorn men inget pogram, så kan inte ta nån het bild ) -.- åhhh puss


Men dom här roliga gubbarna va jag med igår ;)

  


Av Fanny Westrin - 9 april 2011 16:02

Hej allihoppa, Amanda här!


Kände mig verkligen tvungen att rycka in och göra ett inlägg här i Fannys blogg, det var ju verkligen jätte länge sen hon blogga, var har hon gömt sig? :o


Nu i helgen kan jag iaf berätta att hon är på konfa läger med sin konfagrupp då såklart! hoppas du hare bra där Fanny, ja tänker på dig!   


sen så har hon också praoat klart på sitt prao ställe nu, Ronald Macdonalds *stavning*

tror hon haft det jätte roligt där, eller de hoppas ja iaf! de är hon ju liksom värd!!!


  ja, på tal om vädret så är det verkligen strååålande sol med lite lätt vind, känns verkligen som att sommaren är påväg.. åhh, vad man länktar till den, eller äre bara ja kanske?


Aja, nu ska vi inte drömma oss iväg allt för mycket, det är ju trots allt bara april och typ 6 skolveckor kvar till sommarlovet, ganska lite när man väl tänker efter, och tiden går ju så fort med, är de bara ja som tycker att den nyss var jul? 


Hoppas Fanny tar och skärper sig med sin bloggning nu alltså, annars i värsta fall får ja vell rycka in igen, men de hoppas vi iinte!!!


PUSS   


     


snyggah tjejor på höööööög nivå, eller va tycker ni?



Av Fanny Westrin - 6 april 2011 19:12

Höhö, vet inte vrf jag skrev den där rubriken? XD nej men nu är jag iaf hoss danne, jag vet inte vad vi ska göra. Men vi hittar väl på nått   kul snart  Skriver mera när jag kmr hem ,''


Pusssssss :*  

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards