Fanny Westrin

Alla inlägg under april 2011

Av Fanny Westrin - 6 april 2011 13:17

Nu sitter jag på Ronald McDonald och bloggar ;D busigt, man får igentligen inte göra det, men det gör jag ändå   Aja idag har jag städat, städat, städat, lekt med barnen. Snart kommer min lärare (EVAAAAA)   Jag hatar henne, och hon hatar mej, så vi får se hur det här går XD Shit hon ska typ kolla hur det går eller nått.  Efter dagen nu så ska jag träffa danne, jag ska hänga med och kolla när han och nån kompis spelar bowling. Igentligen skulle en kompis hängt med, men det blev inte så .. Det är min dag då (Y)


Men måste jobba nu, ses:*


  

AMANDA <3


Av Fanny Westrin - 5 april 2011 17:50

Undrar vrf det är så att pappa får värsta paniken när mamma kommer hem.. Han typ "förfan ta och städa upp nu, mamma kommer ju hem snart " XD undrar varför... ;) Det är hur skitigt som helst när det är bara vi (pappa, jag och emmy ) och han kan ju leva med det. Aja , ville bara säga det   


puss

Av Fanny Westrin - 5 april 2011 17:11

Glömde ju blogga igår kväll X( men jag tog faktisk några osminkade bilder på mej ;P


    


VERY SEXY ...

Av Fanny Westrin - 5 april 2011 17:07

Nu äntligen har jag köpt ny hårärg, för just nu har jag ingen hårfärg ;s


  

Hoppas att den blir bra (y) färgar det nån gång i veckan


Nu ska jag slappa och ha det gött   


Puss på er korvar!

Av Fanny Westrin - 4 april 2011 17:46

Nu har jag precis kommit hem, sitter och kollar på Jumanji , sjukt kul film  


P.s det där med läppförstoringen hoppas jag verkligen att ingen trodde på!? Jag tyckte ni skulle få ora er lite ;P


sKRIVER MER SEN ;p


puss <3

Av Fanny Westrin - 3 april 2011 17:43

Nu har jag gjort min första läppförstoring, det blev lite random eftersom jag trodde jag skulle göra det nästa vecka, men det va visst idag (a)


  


Dom e sjukt svullna nu ,, så ;/

Av Fanny Westrin - 3 april 2011 15:07

Livet är ingen jävla lek, är det meningen att det ska vara såhär jobbigt??  

Av Fanny Westrin - 3 april 2011 11:29

Hej på er  


Jag skulle gå på gudtjänst idag, och sen när man äntligen kommit ner dit så va det ingen just idag.. Fatta vad sur jag blev! Asså jag hade ju lixom gått upp tidigt stressat och cyklat ner dit för att hinna! Tips till kyrkan, säg till när det inte är gudstjänst vad fan! För alla vi som konfimerar oss måste ju gå på gudstjänster, så skyll inte på mej om jag inte har hunnit gå 15 gånger, för jag har varit där men då har det varit inställt.


Aja, idag skulle jag ju varit med Alexander, men jag sa att jag inte kunde eftersom jag skulle gå på skiten i kyrkan. Men jag hade kunnat vara med honom idag ändå? åhhhh...   


Det blir nog kanske att baka eller nått idag, jag får se   


Men ni får ha det så bra idag, !<3


    


Jag vet att jag ser förjävlig ut idag!




Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards