Fanny Westrin

Alla inlägg under april 2011

Av Fanny Westrin - 21 april 2011 23:36

Dags för hiss och diss igen då , förra gången gjorde jag sånna dära "prat bubblor" hittar inte paint på datorn så ni får leva utan dom idag ;) klarar ni er? 


 Jag skulle vilja hissa människor med självkännsla! Man kommer sjuuukt långt på det! Skulle faktiskt själv vilja ha lite av det ! Tänk att bara kunna vara, och inte bry sig om annat folk! Sjukt skönt!


Åhhh, när man har gjort nån jäkla inställing på datorn så att en bokstav är hela skärmen då blir man arg ! Iaf jag! (tro inte att det är så nu)

Av Fanny Westrin - 21 april 2011 23:23

Jag älskar ju att umgås med killar ! Det är ju för att dom lixom inte bryr sig om hur man ser ut! Man har inga krav på sig. När iallafall jag är med andra tjejer jämför jag mej med dom, typ fel som jag hittar på mej är perfekta på dom! Jag mår inte bra av det, och jag vet att man inte kan göra så för alla människor är olika. Det är en så sjukt skön känsla att kunna va med nån man inte jämför sig med, jag vet inte om det är fler som tycker som jag ? Men det är vad jag känner iaf! 


Jag skriver det här för att folk tycker att jag är mycket med killar och pratar om killar! Men det är ju typ bara för att jag umgås med killar X) förlåt om folk tycker att det e jobbigt att lyssna på mej när jag pratar om mina killkompisar ! Slutar genast med det om ni ber om det! :) Fan vad patetiskt det där lät X) hhahahahaa!



Av Fanny Westrin - 21 april 2011 23:07

Hej på er :*


Nu sitter jag äntligen vid datorn, har typ väntat på att min syrra skulle ge den till mej.. Jag är ju i Oskarshamn nu och vi har bara en dator med oss såå, det blir KRIG kan man säga! ;) Ska snart gå och lägga mej, är fett trött! men måste blogga lite först känner jag! jag har ju lovat att bli bättre på det! Imorgon vet i fan vad jag ska göra faktiskt! hmmm, kul.   Jag har ju inte så mycket att berätta om jag inte ska berätta hur det va i bilen på väg hit, det började med att jag lyssnade på musik, sen mera musik och sen ännu mera musik! Kul va?? nee.. 


Hehe, tydligen gillar jag osminkade bilder för här kmr några till som jag tog för 5 min sen ;P Det blir typ alltid så att jag tar bilder på mornar och kvälla (då jag inte har nått smink) Men jag bjuder på det :* jag är ju sååååå snygg utan!


     Mobil nörd, JAAAAAAA!      

Av Fanny Westrin - 21 april 2011 12:47

Godmorgon sverige (a)


Vaknade vid 10 somnade om och vakade vid 12. Sen hade pappa sitt "snack" med mej. Inte så farligt som jag trott! ;) Men iallafall, jag åker till Oskarshamn kl 15.00 eller nått , ska fira påsk där eller nått :P JIIIIPPPPPI . Tänkte åka in till stan, men det hinner jag ju knappast asså, och får inte det heller -.- åhhh.. Tog några osminkade bilder nyss, dom vart skit små, men det får duga, jag måste börja lägga in mera bilder, blir sjuuuuuukt tråkigt att läsa annars (vet) !


       


Hehe, ja som sagt ! små,..<3


Av Fanny Westrin - 21 april 2011 02:13

Kl är nu 02:20 .. Har varit i skogen med massa folk ;P hehe, Jocke blev full så jag , Danne Edeson och yashar fick va kvar sist och vänta på honom tills han nyktade till! *snälla kompisar*. Men när jag kom hem så va det helt tyst, trodde dom hade gått och lagt sig, men helt plötsligt öppnas ytterdörren och där står mamma X) hon hade varit ute och letat efter mej ;S OMG... (min mobil hade tydligen inget bateri, men ändå hade jag ringt hem men ingen svara ) Sen kommer helt plötsligt pappa ut i hallen med kalsoner och säger "det här får konsikvenser" . Asså , jag blir så sjukt trött på mina föreldrar, TA ER I ASCHLET!


Men nu ska jag sova, PUSS OCH GODNATT :*

Av Fanny Westrin - 20 april 2011 14:26

Sitter just nu his Daniel Krantze ;P Har lämnat pengarna och nu vet vi inte vad vi ska göra. Drar nog Till stan sen och träffar Daniel Edeson och Yashar eller nått, vi ska typ dricka chai Latte eller nått, har aldrig druckit det förut, så det blir spännande :D Drar nog hem till han sen eller nått! Hoppas jag får skjuss på moppen hem sen oxå ;)


puss:*

Av Fanny Westrin - 20 april 2011 11:08

Godmorgon !


Nu blir det att fixa sig och klä på sig och dra till stan! Tror Frida och jag skulle träffas där, sen skulle danne krantze komma , och sen kanske va med danne edeson lite senare.. ;P<3


puss:*

Av Fanny Westrin - 20 april 2011 02:16

Nu har jag tänkt att börja med "hiss och diss" som det kallas :p


Så idag har jag tänkta att börja med att HISSA


  




 


Jaa, vet inte vad ni tycker om det där ;) ni kan ju kommentera om ni håller med eller inte :)


puss 

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards