Fanny Westrin

Alla inlägg under april 2011

Av Fanny Westrin - 26 april 2011 17:51

Nu har jag äntligen tid att blogga (a) Satt vid fb förut och hade ett väldigt "seriöst"  Snack med Hugo och Alle ;) haha ..


Fan vilken jävla dag.. Brände mej på strykjärnet i skolan idag *AJ* Bråkar med Danne Edeson :( Usch ! det är aldrig kul att bråka :/ (TILL DANNE: Det blir inte bättre av att du inte vill snacka med mej! bara så du vet ) Saknar min Felix oxå :( och han svarar inte på mina mess :/ Hoppas du inte är arg eller nått bara ;(<3


Nu ska jag sätta mej med den där Musik saken som ska vara klar tills imorgon (n) David Persson skulle oxå varit med och gjort den nu , men neeej, han kunde så klart inte så nu får jag göra den själv.. Tack David!


Jag har även fått en stor fet jävla finne i pannan! ANTECKNA ! Fan ingentig är som det ska idag asså! Det skulle inte förvåna mej det minsta om inte Felix får komma hit på Valborg ...


Nu ska jag sluta klaga ;P






Bye bye :*<3


    Orkar inte ta någon ny (a)<3

Av Fanny Westrin - 26 april 2011 08:18

Nu håller jag på att fixa mej :p börjar skolan om 20 min eller nått så jag slänger in ett litet snabbt inlägg.


Känner att det blev ett riktigt kul inlägg (y)<3


Puss och kram :D

Av Fanny Westrin - 25 april 2011 20:46

Vad ska man ha för rubrik igentligen? :S


tack amanda för att du bloggade åt mej, älskar dej :)<3 Men vad va det sista för mupp bild?? ;o hahaha OMG!


Iaf idag har jag varit på pilgrimsvandring ;p gick typ upp halv 8 eller nått sen gick vi på konfan en stäcka på 8 km , mellan askeby kyrka och värdsbergs kyrka(y) När vi kom fram va det Gudstjänst :p Efter den här konfirmations grejen så åkte jag och Träffade Danne och Yashar :D Mysiga killar;)


Imorgon är det ju skolan igen (n) usch! Hoppas att Felix älskling kommer till mej på fredag (valborg) ;P<3


Nu blir det film eller nått annat kul ;)


PUSS OCH KRAM



Av Fanny Westrin - 25 april 2011 15:50

tjatja bloggen mandyy här!


hihi läste att fanny ville att ja skulle göra ett inlägg, oh de är vell klart att ja kan göra de lxm! ;)


ehm idag så gick ja upp tidigt för att gå på gudstjänst, kulkul! efter de gick ja på stan en liten stund me sara oh åt en glass på mcd!


vad har ni gjort idag?

 

Iaf, imorgon börjar skolan igen, kulkul... haha nae för vi har studiedag, moahahhah!

de har inte fanny careface!

 

 

Men nu ska ja ut i solen igen, mååste bli lite brun asså! det är verkligen skiiit varmt, ja tror ja döör! :O


byebye bitchez!


   

haha ja tycker att vi bjuder på demhär två!

Av Fanny Westrin - 25 april 2011 00:13

Nu ska jag sova, jag ska upp tidigt imorgon så det blir inte så mkt blogginlägg imorgon, amanda kanske är så snäll och skriver ett? :D Tacck


Men sov gott! puss hej:*

Av Fanny Westrin - 24 april 2011 21:08

Nu är jag äntligen hemma :) skööönt! Imorgon ska jag ha någon konfirmations vadring (8 km) kul-.- Men nu får jag ta och peppa lite för den är typ halv 8 på morgonen :o OMG.. ;)


För alla som inte visste bråkar jag med Felix, han i oskarhamn.. :( Men nu är det uträtt :D skööönt. Puss på dej Felix :*


Nu ska jag kolla fb och mysa :D Puss och Kram <3


P.S jag har faktiskt blivit bättre på att blogga :D

Av Fanny Westrin - 24 april 2011 15:50

Nu blir det att åka till mormor och käka middag, nån lax blir det tror jag, sen ska jag åka hem :D wiiiiii :D<3

Är ledig på eftermiddagen imorgon, nån som vill ses ?


Puss och kram skriver när jag kmr hem :)

Av Fanny Westrin - 24 april 2011 13:49

Kom precis hem från att ha kollat på en lägenhet till Farmor :) Den va fin tycker jag ;) Hon kan inte bo kvar i ett trevånings hus med havstomt helt själv :( synd.. jag gillar verkligen det här huset! Men aja :( Nu ska jag väl hitta på nått annat :P typ kolla på tv eller nått annat som gör såå att tiden går snabbt, ska ju åka hem idag :D jippi, längtar verkligen hem . Det är inte så kul att vara här det finns inte så mkt att göra här.. Men hon har ju alla tv kanalerna , så kolla på tv det kan man göra ;P 


Puss och kram :*

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards