Fanny Westrin

Alla inlägg under april 2011

Av Fanny Westrin - 24 april 2011 00:14

Nu ska jag sova efter en helt okej påsk :)<3

Puss och kram

Av Fanny Westrin - 23 april 2011 15:02

Nu har jag anlänt i kalmar hos mina kusiner alice och elsa! Är väldigt sugen på godis just nu eftersom Alice sitter brevid mej och moffar i sig påskägget, gissa om jag blir läskad?;o hehe .. ne men vill faktiskt ha mat! ;) Dom har fått en katt oxå ! sukt gullig (zigge) :P


Puss och kram


                

     


Busiga vi är va?? ;)


Men nu ska vi äta :P *MUMS* kram

:)

Av Fanny Westrin - 23 april 2011 12:32


Första videobloggen :)

Av Fanny Westrin - 23 april 2011 08:54

Vaknade av att emmy väckte mej i morse;P hon hade gjort nått brev med instruktioner så att jag skulle hitta mitt påskägg. Jag kunde få 3 ledtrådar om jag behövde bara 1 ;) *duktigt* Nu ska jag äta påsk frukost ! :D Hoppas ni får en bra påsk!


Puss och kram


 

Av Fanny Westrin - 22 april 2011 22:45

Blev en lyckad kväll till sist :) va ju på tivoli åkte ett par karuseller och vann två priser :D *duktig* Imorgon ska jag vara i kalmar kl 13:00 så jag får väl gå upp kl 10:00 eller nått :P måste ju hinna duscha och så.


Tog lite bilder och så nu när jag kom hem på priserna och såklart lite ego pix ;) vet att ni gillart! :D


Kolla jag har smink ;)


             

Men nu ska jag sova , god natt :) har inte tillgång till nån dator imorgon tror jag så det kanske inte blir så mkt inlägg ;/ men såklart om det finns dator så skriver jag ju ;)


puss


Av Fanny Westrin - 22 april 2011 17:56

Nu har jag kommit hem från Mormor och nu ska vi äta fin middag med Farmor :) Mysigt. Det blir typ Lam med potatisgratäng eller nått. Men jag äter ändå inte Lam så dom har fixat fläskfilé till mej ;) Mycket godare :D


Senare ikv blir det tivoli nere i hamnen :) Blir nog inte så mycket åka för min del, är inte så sugen ! men jag kommer spela :D hahah, får se om jag har lyckan med mej idag ;) Hoppas de :D


Hittade en bild från förra sommaren på darorn ;o Har förendrats sjuuuukt mkt!


 

...

Av Fanny Westrin - 22 april 2011 14:25

Nu drara jag till mormor, skriver mera ikv :)


älskar er:*

Av Fanny Westrin - 22 april 2011 11:19

Godmorgon, vaknade av att pappa väckte mej-.-Gick ner och åt frukost sen gick jag ner och kolla på tv i en halvtimme, sen kom pappa och bah "nu ska ni jobba" (emmy och jag)... Meán ska väl fan inte behöva jobba på påsklovet eller??? vad fan då skulle jag lika väl kunnat stanna hemma !? blir sjukt sur på honom faktiskt!


Så nu ska jag klä på mej och ut och jobba (n) FAY FAN! Det är ju meniingen att man ska ha kul på lovet.


Aja, hoppas ni får en roligare dag än vad jag får idag iaf ;) PUSS

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards