Fanny Westrin

Alla inlägg under april 2011

Av Fanny Westrin - 27 april 2011 21:41

Sitter just nu i telefon med Felix<3 orkar inte blogga nått mer , puss :*

Av Fanny Westrin - 26 april 2011 19:55

Känner deg genom vattenpolon! En jätte snäll och gulliig kille, har inte träffat dej på AS länge:( Kommer i håg när vi va nån stans och jag typ va ensam tjej! haha, då fick jag va med er , snällt av er ;) Kram<3'

 

Av Fanny Westrin - 26 april 2011 19:50

Vi gick i samma klass i 6an-7an typ . Gillade inte dej alls då! ;o Sen när jag slutade så började du umgås med Amanda, min bästis lixom! Blev värsta förvånad ;o Så jagblev typ tvungen att gilla dej, så jag försökte ! och se nu , du är ju en underbar människa :D Där läre jag mej att man kan inte dömma någon när man inte känner en! Inte lyssna på vad andra säger om en! Det är bättre att lära känna personen själv (y) Hoppas att vi kan va snart!<3 puss


 

Av Fanny Westrin - 26 april 2011 19:43

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Felix älskling fick komma hit på valborg :D GLAD FANNY! hahaha<3

Av Fanny Westrin - 26 april 2011 18:37

Bästa vän<3 Du är så sjukt fin och du är sån bra kompis man kan prata med ;) tex idag <3 tack för hjälpen! Vi har varit till och från , tror det va typ i 2an-3an vi va as bra kompisar , sen så bara slutade vi va heöt plötsligt och sen började vi va i 6an nån gång ;) Det va du som fick mej att börja sminka mej , haha bra fakta (y) HAHAHA, och jag kommer i håg våran lek vi hade "PVFF" omg ..  Sen va det du som fick mej att börja rida och tycka om hästar:D Det finns såhär mycket att berätta om oss ! Fan vad roliga dagar vi haft! :D Älskar dej gumman<3


 

Av Fanny Westrin - 26 april 2011 18:28

Du brukar bli kallad Flisan! Men för mej är du fellan ;) Jag har kallat dej fellan ända sen dagis , och du hatar det ..:P På dagis kommer jag ihåg att jag ville vara med dej och Amanda och leka, men det fick jag inte :( jag blev jätte ledsen! HAHAHA. Sen började vi skolan och vi gick i samma klass till 5:an , i va väl inte med varandra så jätte mycket:P Nu så känner vi varandra bättre och det känns bra (Y) Du är en sjukt gullig och söt tjej asså!


 

Av Fanny Westrin - 26 april 2011 18:14

Som oftast kallas Alle ;) Du är en helt underbar kompis ! pratade med dej första gången när jag va Tsm med Alex, men vi kände inte varan så bra då .. Men helt plötsligt började vi prata as mycket och blev sjukt bra kompisar! Min BROR I TRUST YOU BROTHER! Hoppas att vi kommer va vänner livet ut för det vill jag !

  HAHAH :*

Av Fanny Westrin - 26 april 2011 18:10

.. Jag skulle skriva om lite personer :) Har satt ut en status som det står "okej dom 3-6 första personerna som gillar det här ska jag skriva om på min blogg :)" <3

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards