Fanny Westrin

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

you making me hot,hot,hot!

Av Fanny Westrin - 25 april 2011 15:50

tjatja bloggen mandyy här!


hihi läste att fanny ville att ja skulle göra ett inlägg, oh de är vell klart att ja kan göra de lxm! ;)


ehm idag så gick ja upp tidigt för att gå på gudstjänst, kulkul! efter de gick ja på stan en liten stund me sara oh åt en glass på mcd!


vad har ni gjort idag?

 

Iaf, imorgon börjar skolan igen, kulkul... haha nae för vi har studiedag, moahahhah!

de har inte fanny careface!

 

 

Men nu ska ja ut i solen igen, mååste bli lite brun asså! det är verkligen skiiit varmt, ja tror ja döör! :O


byebye bitchez!


   

haha ja tycker att vi bjuder på demhär två!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Westrin - 10 augusti 2011 20:54

Ny blogg igen, jag har inte tänkt skriva vad den heter .... För jag vill inte att en viss person ska läsa min blogg, inte bara h*n. Flera andra oxå! Så ni får fråga mej om vad den heter ist (:   puss <3 ...

Av Fanny Westrin - 6 augusti 2011 14:36

hej sötnosar (: Sorry att jag inte bloggar så mkt , men det är för att min undeerbara bebis är här som är det finaste i mitt liv ! Jag vill umgås med han<3 Så nu är jag hos jimmy och jennie , och felix är såklart här ;) Ikv blir det bio med Älsk...

Av Fanny Westrin - 5 augusti 2011 18:25

Tjenare! Kom hem från oskarshamn i eftermiddags. Pappa kom och hämtade mej och Felix, fast felix är inte med mej utan med en polare kimstad eller nått ;s han kommer till mej på tisdag (: Nu sitter jag iaf i Amandas säng och bloggar medans hon ro...

Av Fanny Westrin - 3 augusti 2011 14:00

Godmorgon på er ! Eller "godmorgon", klockan är ju faktiskt 14:00.. vi hade skit kul igår ;) tänker inte säga mer än att det slutade med att Jag fick bära Felix hem x)Haha, fy fan...  Han sover ffr , Och jag bloggar, jag har varit vaken sen 11:00 !...

Av Fanny Westrin - 2 augusti 2011 02:31

Tjenare på er ;) Har varit en toppen dag idag, felix och jag vaknade vid 14:00 idag typ. Sen kolla vi klart på filmen som vi börjat kolla på igår:P Nu sitter vi hos jonas och frida, :) vi ska slagga här i natt oxå ;P hör av mej nån annan gång,  ...

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards