Fanny Westrin

Alla inlägg under mars 2011

Av Fanny Westrin - 17 mars 2011 18:07

Vi hade flumm i skolan idag och tog lit bilder / skämde ut oss (a)


Okej , här råkade jag knäa davve i pungen :S

 


Väldigt snygga TJEJER :*


Kolla vad coola vi är (a) 


Hahaha, jag är fan helt jävla nerklämd david -.-' 


;)

             

Väldigt väldigt snygga ! :D:D:D


puss :*

Av Fanny Westrin - 17 mars 2011 16:00

Rubriken säger allt, frida tha king här!

Sitter med Fanny och äter mellis, fast nu ska vi gå till affärn och köpa glass, tjock. vi vet. ni gillart. när det är lite mulligt. ohja. HAHAHAAHHAAHAHAHAHAH, humor här!

 

Kyss dudes!/ http://fridalarssson.bloggplatsen.se

 

 

      

 söta nytagna bilder, vi vet! :)

 

~ here i go, the one and only riding on my BIG FAT ponnie, there i go, the one and only this is how it works. :* 

 

Av Fanny Westrin - 17 mars 2011 08:28

Fy vad jobbigt det va i går kväll, jag ångrar det verkligen.. men du förkänade det!:( hoppa att vi ses på lördag och fixar till det här! we will fix this baby :*<3


Men i allafall, nu är jag färdig fixad och snart får jag skjuss till skolan , *laaaaat* Jag skulle igntligen varit med en person i dag , men det blev inget med det, för jag va tvungen att plugga enlligt mina föreldrar.. (n)


pusssss, och hoppas att ni får det toppen i skolan :D<3


 


JAG ÄLSKAR DEJ:*

Av Fanny Westrin - 16 mars 2011 22:23

ÅHHHH, jag är dum i huvudet.. :'( ( BERÄTTAR MER IMORGON)


GOD NATT...<3

Av Fanny Westrin - 16 mars 2011 16:21

Nu är jag hemma från skolan och sitter och fikar (a) *tjockt*

 

  

 

Skolan va väldigt slapp idag , fick VG på svenska provet(NÖJD) Sen åkte jag in till engelska skolan och träffade Albin,  ( på håltimmen )

 

Ja och nu ska jag plugga till Franska provet på fredag :( ha det gött igelkottar :D

 

pussss:*

Av Fanny Westrin - 16 mars 2011 08:28

Nu har jag fixat mej och snart ska jag dra till skolan :)

Jag tänkte att jag skulle hinna blogga lite innan, och ja dethan jag ju med ;)

 

Här får ni lite bilder som jag tog nyss :)

 

    

 

Ses efter skolan gullungar :*<3

 

Av Fanny Westrin - 15 mars 2011 21:33

Nu ska jag gå och lägga mej snart :) går till skolan imorgon och träffar alla underbara människor;)

 

Älskar er alla, även om inte alla älskar mej:*

 

puss och godnatt:D

Av Fanny Westrin - 15 mars 2011 21:31

Här kmr lite osminkade sjuklings bilder..

 

Ny rakad sida :D

 

        



Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards