Fanny Westrin

Alla inlägg under mars 2011

Av Fanny Westrin - 15 mars 2011 17:51

Jag fick en fråga i mail av Emma, hon frågade vilken smink jag använder.


make up store cover all mix


Den är jätte bra att täcka över röda finnar eller vad nu sm är rött, det tar man bort med den gula, Den röda tar bort blått, alltså om manär blå under ögonen och så, den hudfärgade kan man ha och blanda med . Jag köpte min förrasommaren för 500 kr, men den är värd det. Det är lixom halva burken kvar.

 


max factor miracle touch foundation


Den är bäst, det syns att man har fondation, men det ser ändå naturligt ut. Den täcker halvt bra, men om man har cover som jag skrev om där uppe är den perfekt (y) jg har färg "sand 60"

 


isadora velvet touch compact powder


Ibland så använder jag det istället för foundation, kanske när jag har brottom, det går mycket snabbare att sätta på :) färg: "13 soft nougat mist"


 


isadora perfect powder rouge


Rigtigt bra, håller nästan hela dagen :))<3


 


Det är mitt vardagliga smink :)<3


Hoppas du blev nöjd nu :D


Om det finns något ni tycker jag ska skiva om så kan ni önska;P


pusss:*




OMG

Av Fanny Westrin - 15 mars 2011 15:19

Första gången på länge som jag inte har något inplanerat i helgen :D Är fri att vara med kompisar!! ;) hör av er på det här inlägget, fb eller mobil.. 0703165838


  MOHAHAH

Av Fanny Westrin - 15 mars 2011 13:51

Nu har jag bakat drömmar (a) dom blev riktigt goda faktiskt :D


Just nu Lyssnar jag på musik och bloggar (y)


Jag saknar min Albin så otroligt mycket ;( *ledsen fanny* aja..


pusss:*

Av Fanny Westrin - 15 mars 2011 11:33

Godmorgon på er skitungar :*


Jag fick bli hemma idag oxå :/ hade lite feber och så. Men jag hoppas att jag kan gå imorgon :D


ja vad ska man säga mera då... hmmm,, jo ni kan fråa frågor till mej i frågerutan till höger ---->


Nu ska jag plugga lite och fixa till mej. Man ser ju inte så fruktansvärt rolig ut när man är sjuk (n) Vill bara ta ut spegeln ur rumemet och gömma mej under täcket (a) hahaha,


Puss på er :*


 


En gammal bild från när jag va blond ;P

Av Fanny Westrin - 14 mars 2011 22:00

Nu ska jag sova :) har feber, så tror inte att jag kmr till skolan imorgon heller :(


Sov så gott alla små gulliga ungar :*<3


puss

Av Fanny Westrin - 14 mars 2011 19:54

Nu har jag snackat i telefon i 1 timme, med en kille som verkar hur snäll som helst.


Nu ska jag kolla på familjen annorluda med min annorlunda familj ;P  Sen en unge i minuten :)


Vet inte om jag går till skolan imorgon, får se om jag har feber eller inte :/


puss och kram


 


Jag har bildbrist, ska ta lite fler bilder snart ;P<3



Av Fanny Westrin - 14 mars 2011 15:56

Snälla väck mej inte ur min underbara dröm. Den är så perfekt, du är perfekt. Men om du väcker mej så vet du att jag älltid kmr älska dej ändå!<3 J A G Ä L S K A R D E J   

Av Fanny Westrin - 14 mars 2011 14:47

Nu vill jag faktiskt ha sommar, jag är så himlans trött på den här skiten.. men det ska tydligen bli kallare igen (n) *ledsen fanny*


medan vi är inne på det här med sommar vad tycker ni om muskler på killar? ;o


Puss & kram :*



Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards