Fanny Westrin

Alla inlägg under juni 2011

Av Fanny Westrin - 19 juni 2011 22:28

En sak ska ni få klart för er ! det är att...



..JAG ÄLSKAR MIN FELIX VICKSEN SÅ JÄVLA MYCKET! FUCK THE REST!


//fw


Av Fanny Westrin - 19 juni 2011 11:50

Godmorgon på er ;)


Hahaha, idag ska jag till busfabriken med mina sysslingar 12 och 8... Och min syrra såklart, jag MÅSTE dit, pga mamma tycker att jag ska vakta dom, lixom kolla så dom inte rammlar! OMG. fan kan dom inte sköta sig själva!! Men det blir att dra dit idag, hoppas att jag kan åka in till stan och möta älskling, för han skulle ju hit idag! Men ska dra nu , bye  -.-


/ Fw


    Min älskling<3

Av Fanny Westrin - 18 juni 2011 21:29

Hej på er :)


Jag har inte bloggat nått för min Felix har varit här, så kännde att han va viktigare än bloggen lixom, och de är ju självklart !<3 Vi har haft 2 underbara dagar tsm. värt. Han åkte hem ig´år vid typ 19:18 tror jag det va! ;( Miss u so much!


Idag kom min syssling Ellen hit ! MYS . Vi ska till simhallen imorgon, och gissa vem som mer kommer diT??? Jo min älskling och hans kontaktperson! :D fan vad nice <3


Nu måste jag vara lite social med ellen dellen, puss på er :*


 


/ fw



Av Fanny Westrin - 14 juni 2011 16:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Fanny Westrin - 12 juni 2011 21:57

Jag måste få säga en sak , som jag tycker är riktigt, då menar jag RIKTIGT fult! Det är långa klänningar! Det ser ju förjävligt ut! FY FAN! Ni vet dom där tyg klänningarna typ från HM ? Jag ryser, usch! Förlåt alla som har en hemma, ni får ju såklart ha dom om ni vill, men jag tycker det är riktigt fult, och skulle aldrig ens sätta på mej en! Jag säger bara Usch!


Så en riktig fet diss till lång klänningen!


 


- Skit i om det är mode, vrf sätta på sig nått som är fult?


/ fw




:'(

Av Fanny Westrin - 12 juni 2011 17:57

Det kommer vara erat fel! Fattar ni det! Erat fel, Jag älskar honom så mycket att det gör ont , men ni kan inte fatta det! Jag önskar och hoppas på att det här kommer funka efter jag snackat med er ! DET ÄR ERAT FEL OM DET TAR SLUT! Han är min nu, och jag vill att han ska förbli min!<3 Du är den enda, du betyder mest för mej, du är underbar, fantastisk, världens bästa pojkvän, MIN... Jag vet inte vad som kommer hända med mej om det tar slut! Jag kommer antagligen ligga död i sängen och gråta söner , aldrig bli sams med er igen ! Jag kommer att HATA er , kommer inte vilja prata med er! Jag kommer göra precis som jag själv vill! Jag kommer dra ut och aldrig komma hem igen ! Nu hoppas jag att ni förstår att jag älskar MIN felix Vicksen!

För kärleken har ingen ålder eller hur??


Dina ögon och ditt leende får mej alltid att lee. Jag älskar dej , och den känslan kan ingen ta ifrån mej! Jag hoppas och önskar att det alltid kommer vara du och jag. För varje gång jag ser dej eller får ett sms blir jag varm i hela kroppen, det måste ju bara betyda en sak eller hur ? Jag skulle alltid vilja att du va nära , ALLTID! Älskling det är nått du måste veta,,, Utan dej vid min sida kan jag inte leva! Du är mitt liv , och luften jag andas! Om du försvinner har jag ingen luft kvar , vilket bara måste betyda en sak! JAG ÄLSKAR DEJ <3


i bland kan jag ligga vaken och bara tänka på dej, du är sså j**la underbar! Jag kan inte förklara med ord, om det skulle ta slut så är du ingen person jag glömmer i första taget.. Men jag måste kämpa , det måste jag ! Och det gör jah, jag kämpar jävligt hårt..


Du är min nu, och hoppas för alltid<3


FAN JAG ÄLSKAR DEJ FELIX VICKSEN! <3 


/ fw

Av Fanny Westrin - 12 juni 2011 15:54

Hej på er ! Sorry att jag inte bloggat :/ Men det har varit lite struligt och så.. Ialla fall, amanda sov hos mej inatt, mys! Vi gick och la oss runt 3.. Vaknade typ 12, hon drog hem typ kl 13:00 eller nått! :(  Saknar dej redan tjejen <3


Idag ska jag inte gör så mkt, prata med älskling har jag lovat :D så hela kvällen blir ängnad åt min underbara pojkvän!



Jaag älskar verkligen dej <3 Saknar dej !

______

- kärlek kan vara svårt , speciellt om personerna är helt olika! Men om man verkligen älskar varandra så är allt möjligt ! <3


Felix vicksen<3


/ fw


Av Fanny Westrin - 11 juni 2011 11:43

Godmorgon, det blev inte att åka till simhallen idag . Utan jag ska till Amanda (a) Hennes kille kommer lite senare sen :) Vi hittar väl på nått kul ;) Nu ska jag åka bye :*


    


Felix vicksen jag älskar dej<3


/fw

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards