Fanny Westrin

Alla inlägg under maj 2011

Av Fanny Westrin - 3 maj 2011 21:57

Nu blir det frågestund, får se hur många fråger det blir! Jag frågar på allt så det e bara att fråga på ;P<3

Av Fanny Westrin - 3 maj 2011 19:02

Hej ! länge sen va?? ;)


Väldigt ledsen över det ;( men har bara inte orkat som jag alltid brukar säga.


Vad jag har gjort har ju redan Frida Larsson berättat för er.


Men nu kmr bara några bilder från helgen;P


                         

Värd helg<3

Av Fanny Westrin - 3 maj 2011 16:34

NI KAN LÄSA OM FANNYS HELG som hon spenderat med felix ,och VALBORG PÅ http://fridalarssson.bloggplatsen.se (skrolla ner lite...)


Och till Fanny: Gumman, du suger på att blogga. Bara sanningen där!


Och för er som är intresserade vad Fanny gör idag, så skriver hon en låt, musikläxa. Bara lite onödig update sådär...


    


lite rEtard bilder från kvällen innan valborg, vi bjuuuuuuder.




/ http://fridalarssson.bloggplatsen.se

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards