Fanny Westrin

Alla inlägg under juli 2011

Av Fanny Westrin - 23 juli 2011 17:37

Det har varit riktigt mysigt på öland! Jag älskar verkligen dej Felix <3


bloggar mer imorgon har ingen lust att blogga mer idag .. :(


/fw

Av Fanny Westrin - 23 juli 2011 14:08

Hej på er ! Nu är jag hemma igen, jag kom hem igår kväll, men då orkade jag inte blogga ;( Nu har jag varit och kollat på stadiumsportscamps avslutningen , min syrra va ju där! Måste ju säga att man ville va med i år igen ! hahah, skriver mer sen :)

puss


/fw

Av Fanny Westrin - 16 juli 2011 08:11

Hi guys ;) haha , det här är siste inlägget innan öland :( kommer typ dö att inte få blogga nått :( min väska är as tjock x) hahah, omg! alla kommer bah. här kommer nån som inte brukar kampa x( hahha... -.- Nej men jag kommer sakna alla läsare jätte mycket :(


puss och kram 


   

hahaha, gulliga bilder...


/fanny <3



Av Fanny Westrin - 15 juli 2011 21:41

Såhär ser mitt rum ut just nu... hehe, Det va typ helt rent för 10 min sen,, och nu... hahahahaha


 

Eller det kanske inte va så farligt? det brukar ju faktiskt se värre ut ! ;o


/fw

Av Fanny Westrin - 15 juli 2011 18:51

Jag har bestämmt mej för att inte blogga på öland! Jag ska ängna mej 100 % åt min underbara pojkvänn ! Jag har saknat han så jävla mycket , och jag tycker att han och jag ska få den bästa veckan någonsin , så hoppas att ni kan stå ut med det, kommer hem på Fredag nästa vecka! (: Hinner nog med några inlägg idag och imorgon, jag har ju lite tid på mej på tåget och så!


-Felix, du ska veta att du är mitt allt och att jag alltid kommer älska dej, vad som än händer <3 Love is forever


 



/fw

Av Fanny Westrin - 15 juli 2011 18:44

Vill bara säga att jag blev riktigt nöjd med att jag tog bort min fb! Jag knr mej fri! Men det är skönt att ha bloggen kvar ;) Många tjatade ju på mej att jag skrevför mkt status uppdateringar x( hur man nu kan göra de,, men jag lyckades ;;) så det är drf jag uppdaterar mycket på bloggen nu, jag MÅSTE skriva vad jag gör heeeela tiden .. :( hehe ;) Och dom som är intresserade av mitt liv läser och dom som inte är det; dra åt helv**e-.


  Saknar dej tjejen!<3


/ fw

Av Fanny Westrin - 15 juli 2011 18:35

Jaha, då va man hemma igen då, men inte så länge! För imorgon så drar jag till Älskling <3 , tåget går 09:12! Hahah, och jag har ju varit borta i mer än en vecka nu, så alla mina favvokväder måste ju tvättas (n) haha, så mamma,  tvättar för fullt här hemma ;) Sen måste dom torka oxå, så jag får packa det som torkar ikv och resten imorgon.. kul! nee. 

Precis duschat och så nu! Älskar att duscha hemma, jag kan ducsha i timmar (a)Eller kanske inte timmar men LÅÅÅNG stund! hehe ;)


puss /fw

Av Fanny Westrin - 15 juli 2011 09:48

Hahah, om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt ven det är som skrivit inlägget nedan ! Men det är antingen Amanda eller Frida, dom är dom ända som vet mitt lösenord ;) fast det måste vara Amanda :) Amanda busted ;) haha. Nej nu ska jag gå ner och käka hotell frukost sen skulle mamma kolla nått på stan sen åker vi hem <3 saknar dej Felix <3 puss /fw

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards