Fanny Westrin

Alla inlägg under juli 2011

Av Fanny Westrin - 8 juli 2011 19:15

Idag har vi varit på Käringön (: helt okej, åt världens godaste mat! *mums* . Har inte haft tid att blogga idag :( i morse blev det typ bara att gå upp slänga på sig kläder och åka och sen när jag kom hem tog syrran datorn , så jag har inte haft tillgång til den :( Jag köpte ett par mjukisbyxor där ! Sjuuuukt sköna är dom  ! :D Ikv blir det film och mys :) 


Bara så att alla vet , jag har jätte dålig teckning här så smsen som man skickar till mej kommer typ en timme senare ... :( suger.. tro inte jag dissar er bara ! Jag svarar så fort jag får smset (:


puss


/fw

Av Fanny Westrin - 7 juli 2011 19:58

..film med syrran (: Vi har inte riktigt bestämmt vilken film än !


-miss you <3


/fw

Av Fanny Westrin - 7 juli 2011 16:42

Nu har jag kommit hit och allt är bra. Men det finns inte så mkt att göra,, cyklade 2 mil nyss -.-'  Nu ska jag och syrran ner och bada snart(Y) kallt.. (Men hon tycker det är varmt )  


Vi hade visst internet här :D pappa hade med sig sin dator och så tjuv surfar vi på grannens internet ;) *busigt* 


Och en sak till Älskling, kan du ringa mej när du ser det här? <3


Lite osminkade och fina bilder ;)


     


/fw










Av Fanny Westrin - 7 juli 2011 10:30

Nu sitter jag i bilen , mamma hade damp i morse -.- som vanligt! Saknar min älskling<3 /fw

Av Fanny Westrin - 7 juli 2011 01:03

Nu har jag äntligen packat färdigt, jag har haft hela dagen på mej, men jag gör allt i sista sekund, inte bra (n) drar ju till Göteborg imorgon bitti! Morfar har ju ingen dator , så jag får mobilblogga om det finns teckning! jävla land...  Ska verkligen försöka uppdater så mycket som möjligt! Vet dock inte hur jag lägger upp bilder via mobilen så kommer bli sjukt tråkiga inlägg :( Men kommer ju hem på torsdag om en vecka ! då ska jag blogg sönder


   

kolla vad söt igelkott! Den besökte mc donals i Oskarshamn när älskling och jag va där!  sjuuukt söt!


Älskar er blogg läsare!


Men nu ska jag sova , puss och godnatt


/fw

Av Fanny Westrin - 6 juli 2011 20:34

    Åhhh, saknar dej sjukt mycket tjejen! :( Jag älskar dej, du är så jävla perfekt vän, eller ska jag säga syster? :* Vi måste ses snart! Vi kommer alltid vara bästa vänner ! <3 LOVE YOU

    

http://amandanorrmen.bloggplatsen.se älskar dej<3 


/ fw

Av Fanny Westrin - 6 juli 2011 19:16

  Jag älskar dej felix <3


/fw 

Av Fanny Westrin - 6 juli 2011 18:30

Jag skickade nyss ett meddelande till min förra tränare , haha, jag vill börja träna igen, känner mej skit tjock som inte gör någonting:( typ sitter vid datorn 24/7 ... :( dock tar det upp hur mycket tid som hellst! träning 4-5 dagar i veckan plus match :/ 


Vad tycker ni ? :D<3


 

/ fw


Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards