Fanny Westrin

Alla inlägg under juli 2011

Av Fanny Westrin - 12 juli 2011 12:57

Hahha, och så när jag ska sätta mej i solen och sola så går den naturligtvis i moln-.-/fw

Av Fanny Westrin - 12 juli 2011 12:02

Jag saknar min älskling sjukt mycket ! Jag skulle bara vilja krama om honom och ge han en stor kyss :* Jag ska ju träffa han på lördag, vi ska till hans husvagn på öland ;) får se om vi åker dit med färjan på lördag kväll eller söndag morgon (: det kommer bli såååå mysigt, ser fram i mot det jätte mycket, extra roligt ska det bli eftersom han ska ta med sin moppe över   Han är iaf den underbaraste personen som finns på jorden , snäll, snygg, "smart" ;) , fantastisk, underbar, rolig, söt, omtänksam.. aa, han är helt enkelt allt !           









 

-När jag kommer till dej ska jag hoppa upp i din famn och då ska få en kram och kyss du sent kommer glömma! Jag har ju inte träffat dej på 1 och en halv vecka... älskar dej<3



//fw 







Av Fanny Westrin - 12 juli 2011 11:56

Tjena på er ;) Har precis vaknat nu och ätit frukost :P Jag vet inte riktigt va jag ska göra idag, men jag får väl lägga mej och sola i trädgården i värsta fall :) 


Seriöst ni är sjukt dåliga på att kommentera :( *fy på er* Tycker att ni ska göra det för då får jag ett "happy face" ! ;) hahaha 





 





Och en annan sak, hur tkr ni min design är ? ska jag ändra nått ?        




/fw









Av Fanny Westrin - 12 juli 2011 00:36

Godnatt !

Av Fanny Westrin - 11 juli 2011 21:27

Snart är det johan falk på tv :D det måste man ju kolla på ;o jag älskar sånna där thrillers typ, när det är kriminalare inblandade ;) Själv vill jag ju bli kriminalare , så det kan nog vara drf <3


                                    

-hihi, tog lite roliga bilder ;) nu när jag inte har fb måste jag ju göra nått annat ;) <3 


FELIX VICKSEN SAKNAR DEJ SOM FAN!<3

  

/fw

Av Fanny Westrin - 11 juli 2011 21:16


HAHAHAH, den jävla effekten gick inte att fåbort vad fan ;( <3

/ fw

Av Fanny Westrin - 11 juli 2011 19:47

kolla på samma film som jag kollade på igår med syrran, hon tyckte typ att den va as bra -.- (hip hip hora) 

/fw

Av Fanny Westrin - 11 juli 2011 15:36

NU har jag tagit bort fb ;) fattar ni hur mycket tid jag kommer få över ? ;) haha, har lite ångest, men det går över, jag kommer kunna lägga ner mycket mer tid på pojkvännen kompisar träning skola . Ja allt ! Jag är riktigt nöjd :D <3/fw

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards