Fanny Westrin

Alla inlägg under juli 2011

Av Fanny Westrin - 15 juli 2011 01:58

OMG jag våldgästar fannys blogg ett tag! ;O


hehe, kanske ska börja med att typ säga hej till er alla underbara människor som läser fannys blogg! visst är den gryym??! 


hehe jag vet att ni inte har en aning om vem det är som skriver just nu, alla tänker säkert att det är amanda, men är det verkligen det? bara för hon brukar göra det? hmm... där får ni ta er en riktig funderare tycker jag !

kan vara lite extra snäll mot er, den som gissar vem jag är får en länkning till sin bloogg, hur nice är inte det?! tveeka inte att kommentera nu gott folk!!


på tal om inget.....

tänkte jag bara ta och berätta hur bra vän fanntbannyskumbanan är! hon är liksom världsbäst!!! och hon har verkligen allt... hon är felfri, inte många det inte... älskar dej cheyen! :*

pallar inte slösa mer tid på er sk fannys läsare nu! har en egen blogg att sköta!  

 

 

chaarrå!

 

  ups, hon ligger ner, men de ee fan i mej bara att vända på datan, varför ska vi bloggare behöva fixa och trixa med allt hela tin? ;)

Av Fanny Westrin - 14 juli 2011 08:39

Tjenare! idag ska man till Liseberg ;) det ska nog bli kul (: fast det enda jag vill just nu är att åka till min älskling som jag saknar sjukt mycket just nu :'( usch fy .... Felix<3 //fw

Av Fanny Westrin - 13 juli 2011 11:07

.. In till Göteborg :D Nu slipper jag det här jävla landet ;) hahaha! Fast först ska vi ut och äta Lunch med Morfar och Barbro:) Efter det så ska vi till Hotellet :D jippi, vet inte om det finns internet där, men det märks ! 


Imorgon blir det LISEBERG ;) Skit kul ju! Ska dit med mina kusiner Alice och Elsa, Emmy lär ju va med Alice så jag får väl va med Lillkussen Elsa.. 


-"Jag tror att varje människa har en antal hjärtslag, jag tänker inte slösa mina på att springa runt och träna !"


Saknar dej Felix <3


   sorry för dålig bild.. hahah, men jag har faktiskt inte sminkat mej på en vecka ! *stolt* ( och har ffr inget smink på bilden )


//fw 

Av Fanny Westrin - 12 juli 2011 20:47

Visste ni att i Göteborg när man ska beställa korv, så fattar dom inte vad man säger, utan man måste säga KÖRV x) asså , jag höll på att garva igäl mej när jag skulle köpa "korv" idag .... hahahahahahhahaha, jag bah, en korv, han bah, va?? du menar köööörv? :D HAHAHAHAHAHAHA, omg jag har inget liv som tycker att det va as kul. jag kissar fan på mej snart x)

föresten nu blirre film med syrran :D


/ fw

Av Fanny Westrin - 12 juli 2011 20:43

Jag älskar dej felix, så jävla mycket!! Jag vill bara hålla om dej och säga hur mycker jag älskar dej!!!! <333 miss u so mutch!


-En människa som inte är beredd att dö för någon är ingen riktig människa! <3


-Kärleken är den största skurken av alla, den följer inga regler !


/fw

Av Fanny Westrin - 12 juli 2011 19:33

Tja det är Emmy Fannys syrra! jag tänkte skriva lite fakta om Fanny både bra och dåliga saker! hon är en jäkligt jobbig och lat syster men en då snäll ibland, hon är söt ,dum, gullig, och dryg, hon är dum i huvudet, korkad, trög, nörd vid datorn tv och telefonen, hon är konstig, har bra smak, är pank, och slösar pengar på bland annat smink och kläder, lysnar inte det här är bara några saker som är dåligt och bra med henne på min lista!  så ni får ha det bra Emmy       


___________


där har ni min syrras åsikter om mej -.-' kan hålla med om endel saker , men långt ifrån allt.... //fw 

Av Fanny Westrin - 12 juli 2011 19:17

SHHHOOOO BREEE :D

precis kommit ut ifrån ducshen nu, kan typ bara ducsha i 2 min, sen tar varmvattnet slut-.-' åhh, så är det på landet... Imorgon ska vi in till Göteborg, sova på hotell, scandic europa heter det :) Det verkar va skit mysigt där ;) ska sova där 2 nätter ons-fredag, sen åker jag hem , tvättar( eller mamma tvättar) , packar om och sen åker jag till älskling <33


   


2 gamla bilder <3



/ fw

Av Fanny Westrin - 12 juli 2011 15:35

Just nu ligger jag i solen och steker på nått nytt ställe typ kungsvik tror jag det heter , riktigt mysigt här !:) ikv ska jag och syrran kolla på film käka popcorn och dricka cola ;) haha, för mamma och pappa ska på nån konsert :p det va en liten snabb update;p //fw

Presentation


jag är 15 år! Fan lev livet . det är nu eller aldrig..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards